/   CZ / EN

Často kladené dotazy FAQ

Reklamace a vrácení zboží

 

V případě reklamace:

 

  • Odešlete požadavek označený číslem objednávky a důvodem reklamace na emailovou adresu info@phono.cz.
  • Pokud jste zboží platili na dobírku nezapomeňte připojit číslo bankovního spojení pro vrácení peněz.
  • Pokud jste platili převodem nebo kartou přes Gopay, vrátíme vám peníze stejným způsobem jako proběhla platba.
  • V případě kladného vyřízení reklamace bude platba převedena do 14 dní zpět. Zpravidla vracíme ihned po vyřízení požadavku.
  • Zboží dobře zabalte a odešlete společností Zásilkovna na podacím místě s kódem pro zpětné zásilky 93821232.Zboží bude odesláno zdarma zpět k nám.
  • O vyřízení požadavku vás budeme informovat emailem na adresu uvedenou v objednávce.

 

V případě vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě :

 

  • Odešlete požadavek označený číslem objednávky na emailovou adresu info@phono.cz.
  • Pokud uvedete důvod vrácení budeme rádi.
  • Pokud jste zboží platili na dobírku nezapomeňte připojit číslo bankovního spojení pro vrácení peněz.
  • Pokud jste platili převodem nebo kartou přes Gopay, vrátíme vám peníze stejným způsobem jako proběhla platba.
  • Platba bude převedena nejpozději do 14 dnů na váš účet. Zpravidla vracíme ihned po vyřízení požadavku.
  • Zboží dobře zabalte a odešlete společností Zásilkovna na podacím místě s kódem pro zpětné zásilky 93821232.Zboží bude odesláno zdarma zpět k nám.
  • O vyřízení požadavku vás budeme informovat emailem na adresu uvedenou v objednávce.