Často kladené dotazy FAQ
Reklamace a vrácení zboží
V případě reklamace:
- Odešlete požadavek označený číslem objednávky a důvodem reklamace na emailovou adresu info@phono.cz.
- Pokud jste zboží platili na dobírku nezapomeňte připojit číslo bankovního spojení pro vrácení peněz.
- Pokud jste platili převodem nebo kartou přes Gopay, vrátíme vám peníze stejným způsobem jako proběhla platba.
- V případě kladného vyřízení reklamace bude platba převedena do 14 dní zpět. Zpravidla vracíme ihned po vyřízení požadavku.
- Zboží dobře zabalte a odešlete společností Zásilkovna na podacím místě s kódem pro zpětné zásilky 93821232.Zboží bude odesláno zdarma zpět k nám.
- O vyřízení požadavku vás budeme informovat emailem na adresu uvedenou v objednávce.
V případě vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě :
- Odešlete požadavek označený číslem objednávky na emailovou adresu info@phono.cz.
- Pokud uvedete důvod vrácení budeme rádi.
- Pokud jste zboží platili na dobírku nezapomeňte připojit číslo bankovního spojení pro vrácení peněz.
- Pokud jste platili převodem nebo kartou přes Gopay, vrátíme vám peníze stejným způsobem jako proběhla platba.
- Platba bude převedena nejpozději do 14 dnů na váš účet. Zpravidla vracíme ihned po vyřízení požadavku.
- Zboží dobře zabalte a odešlete společností Zásilkovna na podacím místě s kódem pro zpětné zásilky 93821232.Zboží bude odesláno zdarma zpět k nám.
-
O vyřízení požadavku vás budeme informovat emailem na adresu uvedenou v objednávce.