/   CZ / EN

Opravy a repase zesilovačů a kazetových přehrávačů

Opravy a repase zesilovačů a kazetových přehrávačů

OZNAMUJEME ŽE DO 30.3.2024 NEPŘÍJMÁME ŽÁDNÉ DALŠÍ SERVISNÍ ZAKÁZKY!!

 

Provádíme profesionální údržbu, servis a opravy audiotechniky ze 70. – 90.let, kazetových  přehrávačů, rekordérů a zesilovačů.

 

Příjem i výdej probíhá přímo v v naší prodejně, informace o podmínkách a podrobnostech opravy naleznete níže. Další informace vám rádi poskytneme telefonicky, nebo na emailu servis@phono.cz .

 

 

Otevírací doba pro příjem a výdej oprav:

Pondělí 13 - 19 hodin

Úterý    13 - 19 hodin

 

Servis zesilovačů

 

Jak zakázka probíhá?

 

Při příjmu zakázky s vámi zkonzultujeme vhodnou variantu opravy a vytvoříme zakázkový list.

 

Vzhledem ke specifičnosti a časové náročnosti oprav zesilovačů neprovádíme úvodní diagnostiku přístroje jako u oprav gramofonů. Po dohodě se zákazníkem rovnou zahajujeme odstraňování závad v rámci předem dohodnutého maximálního rozpočtu. Výsledná cena se odvíjí od náročnosti servisu, typu a stavu přístroje. Ze zkušenosti víme, že finální cena opravy zpravidla nedosahuje maxima odsouhlaseného rozpočtu.

Varianta č.1 s maximálním rozpočtem opravy do 10.000.-kč zahrnuje:

 

  • kompletní revizi a proměření přístroje
  • výměnu poškozených nebo jinak nevyhovujících součástek
  • čištění kontaktů a přepínačů, vyfoukání prachu
  • zpravidla rychlou realizaci

 

Varianta č.2 s maximálním rozpočtem opravy do 20.000.-kč zahrnuje:

 

  • kompletní revizi a proměření přístroje
  • výměnu poškozených nebo jinak nevyhovujících součástek za značkové kvalitní součástky americké, evropské nebo japonské výroby
  • kompletní čištění přístroje
  • tato varianta je vhodná pro zesilovače vyšší třídy s důrazem na kvalitu zvuku

 

Jak dlouho servis trvá?

 

Doba servisu se odvíjí od náročnosti zásahu a dostupnosti potřebných součástek. Zpravidla jde o 1 - 4 týdny. Zakázku je poté třeba převzít během deseti dnů. Po uplynutí této doby účtujeme zákazníkům skladné 50,- Kč za den.

             

Poskytovaná záruční doba na provedené práce jsou 2 roky.

 

Jaké přístroje opravujeme?

Do servisu přijímáme tranzistorové přístroje z období 1970-1995, a to integrované i dělené zesilovače, koncipované jako samostatné komponenty. Důvodem je, že konstrukce, opravitelnost a spolehlivost samostatných komponentů je výrazně lepší, než je tomu u různě kombinovaných nebo miniaturizovaných přístrojů - midi a mini "hi-fi" věží.

 

Servis provádíme u výrobků všech renomovaných japonských značek do roku. výr. 1995 (Sony, Technics, Pioneer, Yamaha, JVC, Onkyo, Marantz, Luxman, Accuphase atd.). Dále přijímáme některé modely německých značek, opět do roku výroby 1995 (Dual, Braun, Telefunken atd.). U ostatních značek i jednotlivých modelů je potřeba předběžná konzultace. Například přístroje značky NAD jsou podle našich zkušeností problematicky servisovatelné a celkově nespolehlivé. Pro předběžnou poptávku servisu konkrétního zesilovače nám prosím zašlete emailovou poptávku s typovým označením a ideálně i s fotografií čelního panelu daného přístroje.

 

Co do opravy nepřijímáme?

Neopravujeme zesilovače značky Tesla. Neopravujeme lampové zesilovače a přístroje, u kterých nelze zajistit náhradní díly, integrované obvody, tranzistory a podobně. Vyhrazujeme si také právo odmítnout do opravy potenciálně problematické nebo velmi těžko opravitelné přístroje, zejména silně znečištěné, špatně konstruované, poškozené neodbornými zásahy a podobně.

 

Servis kazetových přehrávačů, rekordérů a walkmanů

 

Jak servis probíhá?

Zesilovač přinesete kdykoliv v otevírací době na příjem do naší prodejny. Při příjmu zakázky s vámi zkonzultujeme povahu a vhodnost opravy a vytvoříme zakázkový list.

 

Dalším krokem, který provádíme při každé zakázce, je diagnostika. Při ní zjistíme přesný stav přístroje, předpokládaný rozsah oprav, nutnost nákupu náhradních dílů a další podrobnosti potřebné ke stanovení rozpočtu opravy. S finální cenou vás budeme kontaktovat a po jejím odsouhlasení se servisem započneme. Pokud se rozhodnete přístroj neopravovat nebo se ukáže, že ho opravit nelze, uhradíte pouze paušální částku za diagnostiku ve výši 390,- Kč.

 

Jak dlouho servis trvá?

 

Doba servisu se odvíjí od náročnosti zásahu a dostupnosti potřebných součástek. Zpravidla jde o 1 - 8 týdnů. Zakázku je poté třeba převzít během deseti dnů. Po uplynutí této doby zákazníkům účtujeme skladné 50,- Kč za den.

             

Poskytovaná záruční doba na provedené práce jsou 2 roky.

 

Jaké přístroje opravujeme?

 

Do servisu přijímáme pouze kazetové přehrávače a walkmany (nikoli tedy CD, MD, DAT nebo MP3 přehrávače). Obecně doporučujeme investovat do opravy nebo repase se u kvalitnějších, „nespotřebně“ koncipovaných modelů. Jedná se hlavně o modely s částečně kovovým, nebo celokovovým opláštěním. Primárně servisujeme značky Sony, Aiwa, Panasonic. Z praxe víme, že investice do opravy se vyplatí u modelů Sony vyšší „trojkové“ DD řady a modelů Aiwa Professional 202, 303, 505 (ideálně u modelů se starým hranatým logem značky). I jiné, základní, modely mohou při dobré údržbě dlouho dobře sloužit. Cena úplného servisu ale zpravidla překročí jejich pořizovací hodnotu.

 

Naším cílem je co nejkomplexnější přístup k servisu přístrojů. Rutinní výměny hnacího řemínku bez současné kontroly mechaniky a elektroniky přístrojů nepovažujeme za uspokojivý postup, který by vedl ke kvalitnímu a spolehlivému výsledku a spokojenosti zákazníka.

Co do opravy nepřijímáme?

 

Neopravujeme videorekordéry a kotoučové přehrávače, CD, MD, DAT nebo MP3 zařízení. Do servisu také nemůžeme přijmout přístroje, u kterých nelze zajistit náhradní díly, integrované obvody, tranzistory a podobně. Z naší strany si dále vyhrazujeme právo odmítnout do opravy potenciálně problematické nebo velmi těžko opravitelné přístroje, zejména silně znečištěné, špatně konstruované, poškozené neodbornými zásahy a podobně.